Pobočka Lesná

Kurzy pro předškoláky a malé školáky

Předškoláky učíme základy plaveckých způsobů formou hry. Chceme, aby si děti pobyt ve vodě užily a vždy se k nám těšily. Neméně důležitý je pro nás nácvik sebezáchranných prvků. V našich kurzech se děti naučí plavat, orientovat se pod vodou a bez pomoci dosánout bezpečně břehu.

Cílem plavání pro předškoláky je naučit děti plavat, nebát se vody, osvojit si dýchání, splývání a připravit je na samostatné plavání.

Informace o kurzech:

  • Výuka je určena pro děti od 3 do 6 let
  • Vhodné pro začátečníky (3 – 6 let) i pokročilé plaváčky (3 – 4,5 roku)
  • Lekce probíhají bez účasti rodičů ve vodě
  • Kurz trvá 8 týdnů, každý týden probíhá 1 lekce
  • Lekce trvá 40 minut
  • 5 minut po skončení každé lekce si děti mohou užít pobyt v parní solné lázni s eukalyptovými esencemi
  • Kapacita:  7 dětí

Dokumenty ke stažení:

Kdy a kde se plave?

  • Plave se od pondělí do čtvrtka v odpoledních hodinách.
  • Velikost bazénu: 9x3m
  • Teplota vody: 32°C
  • Hloubka bazénu: 120 cm
  • Voda, ve které plaveme, je ošetřována unikátní technologií pro úpravu kojenecké vody, která zajišťuje její nejvyšší možnou kvalitu a čistotu.

Co se děti naučí?

  • základy plaveckých stylů formou hry
  • skákat do vody
  • orientovat ve vodním prostředí
  • potápět se a plavat pod hladinou
  • spolupracovat v kolektivu dětí

Rozvrh kurzů pro měsíce květen-červen 2019

Kurzy probíhají od 6.5. do 29.6. 2019.

pondělí úterý středa čtvrtek
14:30 – 15:15 3-5,25 R 3,5 – 4 R 3,5 – 4,75 R  3,5 – 4,75 R
15:15 – 16:00 3,5 – 4,75 R  3 – 4,25 R 4 – 7 R 3,25 – 5R

Poslední aktualizace 17.5. 2019, 20:50

Vysvětlivky k tabulce:

  • zeleně podbarveno – v kurzu jsou ještě 2 nebo více volných míst
  • oranžově podbarveno – v kurzu je poslední volné místo
  • nezvýrazněno – kapacita kurzu je naplněna
  • I – začátečníci a děti, které začínají plavat samy bez rodičů
  • II – s páskem děti zvládnou plavat samy
  • III – plavci, kteří už nepotřebují ani pásek

Rozčlenění dětí do skupin I., II. a III. není dogmatické, vždy přihlížíme i k věku a individuálním dovednostem a možnostem konkrétního dítěte.

NAHORU